Vanaf €939,- kunt u al in het bezit zijn van de ClimaBest Boxspring

Het grote prijsverschil voor een kwaliteitsproduct als de ClimaBest Boxspring wordt veroorzaakt doordat je direct bij de producent bestelt. Door een bestelling te plaatsen bij LivingComfort sla je de dure tussenhandel, met veelal een opslag van twee tot drie keer de inkoopprijs, dus over. De ClimaBest Boxspring met de unieke Energy+ of MediActive matrassen omvat de laatste technologieën en kan dankzij deze vernieuwingen de hoogste kwaliteit leveren voor lage internetprijzen.

14 dagen gratis proefslapen

Om te weten of de ClimaBest Boxspring de slaapkwaliteit van u en uw eventuele partner verbetert is het belangrijk om de boxspring en matrassen eerst uitvoerig te proberen. Eventjes vijf minuten proefliggen in een winkel is niet voldoende. Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat u 10 tot 12 nachten nodig hebt om te kunnen vaststellen of het matras de juiste oplossing is voor u.
Door 14 dagen te gaan proefslapen weet u zeker dat u een juiste aankoop doet.
Lees meer over de spelregels van het 14 dagen vrijblijvend uitproberen bij LivingComfort.

Spelregels van de LivingComfort thuistest

  • De 14 dagen thuistest stelt de klant in staat zonder aankoopverplichting gratis kennis te maken met de producten en diensten van LivingComfort. De kosten van leveren, ophalen of omruilen van de geleverde producten zijn voor rekening van LivingComfort.
  • De thuistest wordt automatisch aangevraagd door het ingeven van een bestelling via één van de LivingComfort websites: Energy+, MediActive, TotalFit, Matrastopper, ClimaBest Boxspring of BabyMatras.
  • De geleverde goederen zijn altijd nieuw en onderhevig aan fabriekscontrole.
  • Een vooruitbetaling door de klant is niet noodzakelijk. De rekening ontvangt de klant op de dag dat de bestelde goederen door de klant in ontvangst zijn genomen. LivingComfort behoudt het recht deze betalingsconditie te wijzigen. De klant wordt hiervan per e-mail of telefonisch in kennis gesteld waarbij de mogelijkheid wordt geboden de bestelling te annuleren.
  • De slaap thuistest start één dag nadat de goederen zijn geleverd en eindigt 14 dagen later.
  • Indien de klant de goederen wenst te behouden, dan hoeft de klant geen actie te ondernemen. De koop is definitief als de klant binnen de 14 dagen proefslaap termijn niet reageert. De koop vindt plaats onder de algemene voorwaarden van LivingComfort. Indien de klant de bestelling BTW vrij wenst te ontvangen dan verwelkomen wij de klant graag bij het LivingComfort Zorgplan
  • De klant kan kiezen de gehele zending retour te sturen of alleen de goederen die niet bevallen.
  • Een bericht tot ophalen of omruilen van de zending of delen daarvan dient via het ophaal- en omruilformulier te worden gemeld. De melding dient binnen de 14 dagen proefslaap termijn te worden gedaan.
  • Op het ophaal-en omruilformulier kan de gewenste ophaal- of omruildatum worden aangeven. Indien geen voorkeurdatum wordt gemeld, zal de vervoerder binnen 1 werkdag contact met de klant opnemen voor het maken van een afspraak.
  • De goederen mogen worden uitgepakt en gebruikt. Van de klant wordt verwacht dat de producten niet worden blootgesteld aan gebruik waarvoor deze niet zijn bestemd. Schade ontstaan aan goederen door (afwijkend) gebruik, en/of onvoldoende zorg zal bij annulatie van de opdracht op de klant worden verhaald.
  • Goederen die de klant retour wenst te sturen moeten in de oorspronkelijke plastic verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk, transportklaar bij de voordeur aan de vervoerder worden aangeboden. Het gebruik van de kartonnen doos van het matras is daarbij niet nodig. Indien de plastic verpakking niet meer voorhanden is, dient de klant zelf voor een deugdelijke verpakking te zorgen. Wanneer de producten niet deugdelijk zijn verpakt zal de vervoerder deze niet in ontvangst nemen. De extra kosten die hieruit voortvloeien en schade ontstaan aan de producten door een ondeugdelijke retourverpakking zal aan de klant in rekening worden gebracht.
 

Tot 365 nachten gratis thuis proefslapen

Neem voldoende nachten de tijd om uw lichaam aan het matras of de boxspring te laten wennen en omgekeerd. De eerste 14 nachten zijn daarbij bepalend. Maar ook na deze periode kan uw persoonlijke voorkeur of lichamelijke situatie veranderen. U wenst na een maand of 6 net iets zachter of harder te liggen. Of een onverwachte hernia dient zich na 9 maanden aan. Zaken waar u bij de aanschaf van een matras geen rekening mee houdt.

12 maanden gratis omruilen

Daarom biedt LivingComfort op al haar matrassen en boxsprings gratis 365 nachten gratis thuis proefslapen aan. Wanneer na enkele maanden blijkt dat uw matras toch niet (meer) bij uw persoonlijke voorkeur of lichamelijke situatie past dan is er geen man overboord. Dan wordt de matraskern, “het binnenste” van het matras, gratis omgeruild voor het juiste exemplaar.

Bekijk de volledige voorwaarden van het 12 maanden gratis omruilen

  • De omruilgarantie is van toepassing op uitsluitend hetzelfde type matraskern. Er wordt hierbij geen matrasmaat uitgesloten. De klant kan alleen omruilen binnen dezelfde maatvoering. Het is dus niet mogelijk om een 2-persoons matraskern om te ruilen voor 2 1-persoons matraskernen of voor een kleinere of grotere matraskern.
  • De aanspraak op omruilgarantie dient de koper in te dienen via het daarvoor bestemde ophaal- en omruilformulier. Dit formulier vindt u op de website onder klantenservice.
  • De omruilgarantieperiode bedraagt 12 maanden en gaat in op de dag dat het oorspronkelijke matras bij de klant is afgeleverd. Een voorbeeld. Indien een matras op 15 juni is bezorgd dan kan uiterlijk een jaar later dus tot en met 14 juni een beroep op de omruilgarantie worden gedaan.
  • De klant kan eenmalig gebruik maken van de omruilgarantie. Hieraan is geen 14 dagen vrijblijvend uitproberen verbonden.
  • De klant kan uitsluitend een andere dus niet weer eenzelfde matraskern uitzoeken binnen het programma van LivingComfort.
  • De om te ruilen matraskern dient fatsoenlijk, schoon en goed verpakt in plastic te worden aangeleverd. Bij een ondeugdelijke verpakking zal de vervoerder de omruiling niet uitvoeren. Of een verpakking als deugdelijk wordt beoordeeld behoort geheel tot de verantwoordelijkheid van de vervoerder.
  • Er worden per matraskern geen bezorg- of administratiekosten in rekening gebracht. Alle kosten van de omruiling komen voor rekening van LivingComfort.
  • Kiest u voor een goedkopere of duurdere matraskern binnen een vergelijkbaar assortiment dan wordt het op dat moment bestaande prijsverschil met u verrekend. Een voorbeeld. Indien u een Energy+ matraskern wenst om te ruilen voor een MediActive matraskern en het prijsverschil bedraagt E 50,- dan wordt dit bedrag aan u in rekening gebracht. In het omgekeerde geval krijgt u het genoemde bedrag terug van ons.
  • Een verzoek tot omruiling wordt beoordeeld door onze klantenservice. Zij kan besluiten om voor haar gegronde redenen een omruiling te weigeren.

Veilig achteraf betalen

Bij LivingComfort kunt u nadat u heeft besloten om de bestelling te behouden na 14 dagen vrijblijvend uitproberen gemakkelijk en veilig betalen. U kunt hierbij kiezen om te betalen via iDeal, Visa of Mastercard, bank- of giro overschrijving of in termijnen. Na 14 dagen ontvangt u hiervoor automatisch via de e-mail de betalingsmogelijkheden.

Meer informatie over betalen in termijnen.

Betalen in Termijnen via MijnSelectComfort
Met MijnSelectComfort kun je jouw aankoop in termijnen betalen. Je koopt nu en betaalt pas later. Mijnselectcomfort werkt als volgt:

  • Voor aankopen van € 250,- tot € 5.000,-
  • Je bent direct eigenaar van het artikel
  • Je geniet meteen van uw aankoop
  • Je bepaalt grotendeels zelf het tempo waarin u uw aankoop betaalt. Voorwaarde is wel dat je 12 maanden na de gedane aankoop jouw krediet hebt afbetaald. Het minimum te betalen maandbedrag is €75,- per maand bij bestellingen tussen €250-€999, €125,- p/m bij bestellingen tussen €1000-€1499, en €175,- p/m bij bestellingen van €1500 of hoger.
  • Voor het krediet van SelectComfort wordt éénmalig €50,- administratiekosten in rekening gebracht

Levertijd: 2 weken

LivingComfort werkt met professionele logistieke dienstverleners als PostNL en Extra@Home samen om uw bestelling zo snel mogelijk en naar gelang uw wensen bij u thuis te bezorgen. Momenteel hanteren wij een levertijd van 2 weken. 

Uw situatie, uw keuze
Is het voor u te zwaar om uw bestelling naar uw slaapkamer te brengen? Of heeft u ondersteuning nodig bij de montage? Geen punt voor ons. De bezorgservice biedt voor elke situatie de juiste oplossing.

  • Slaapkamer bezorging (standaard): Uw bestelling wordt op elke gewenste plaats in uw woning afgeleverd. U zorgt zelf voor het uitpakken, plaatsen en eventueel monteren van de geleverde producten.
  • Montage bezorging (+ €39,95): Voor een meerprijs van €39,95 wordt uw bestelling op elke gewenste plaats in uw woning uitgepakt, gemonteerd en geplaatst.

Volg uw bestelling

Met de online traceerfunctie van de ClimaBest Boxspring kunt u snel nagaan waar uw zending zich bevindt en hoe laat deze wordt afgeleverd. Het is dus niet meer nodig om de klantenservice te bellen. Wij kunnen dankzij onze samenwerking met PostNL middels track & trace de actuele status van uw zending tonen, terwijl deze zending onderweg is naar u. U ontvangt van ons na de geplaatste bestelling een link met toegang tot het LivingComfort track&trace systeem.

Let op! Leveringen naar de Waddeneilanden zullen 1 dag langer duren. 

Gratis bezorgen, omruilen en ophalen

Het bezorgen en ophalen van bestelde artikelen is geheel gratis. Ook in België is deze service van toepassing. Mocht een deel of de gehele bestelling u niet bevallen, dan kunt u de bedoelde artikelen laten terugsturen. Wij verzoeken u hierbij gebruik te maken van het ophaal- en omruilformulier.

21 Showrooms in Nederland en België

Maak eens nader kennis met de ClimaBest Boxspring en andere slaapproducten van LivingComfort, door een bezoek te brengen aan één van onze 21 showrooms in Nederland en België. Alhier beantwoorden onze adviseurs graag al uw vragen en geven ze een uitgebreid advies over onze producten.

10 jaar volledige garantie

De ClimaBest Boxspring wordt individueel en deels handmatig gefabriceerd. Hierdoor kunnen wij een hoogwaardige kwaliteit garanderen. Door deze werkwijze kunnen minimale verschillen ontstaan.

Voor de ClimaBest Boxspring geldt een garantie van 10 jaar volledig op zowel de matrassen als de boxspring. Dus extra zekerheid. De aangeboden garanties doen geen afbreuk aan de wettelijke rechten welke de consument heeft omtrent garantie en conformiteit.

Garantiebepalingen lezen.

De garantie is gebaseerd op de volgende bepalingen

  • De garantieperiode vangt aan op het moment van aflevering. De aankoopnota dient als garantiebewijs.
  • Tenzij uitdrukkelijk bij het aanbod naar voren gekomen en schriftelijk of elektronisch
    anders overeengekomen, wordt de garantie gegeven volgens het volgende systeem:   • tot één jaar na factuurdatum: de kosten van reparatie resp. vervanging,met inbegrip van de vracht- en voorrijkosten, komen volledig voor rekening van de ondernemer;• één jaar en tot twee jaar na factuurdatum: de kosten van reparatie, resp. vervanging, met inbegrip van de vracht- en voorrijkosten, komen voor 2/3 gedeelte voor rekening van de ondernemer;
    • na twee jaar en tot drie jaar na factuurdatum: de kosten van reparatie resp. vervanging, met inbegrip van de vracht- en voorrijkosten, komen voor 1/3 gedeelte voor rekening van de ondernemer.De periode van 10 jaar is van toepassing op alle onderdelen van de geleverde producten. Het recht op vervanging komt de afnemer niet toe voor zover het gebrek redelijkerwijs is te herstellen.
  • De garantie is van toepassing op alle fabricage- en materiaalfouten.
  • De garantie geldt voor natuurlijke gebreken of veranderingen die een zichtbare kuilvorming (groter dan 2 cm) veroorzaken. Normale veranderingen in hardheid of eigenschappen die de drukverlagende eigenschappen niet aantasten, vallen niet onder de garantie.
  • De garantie op de matraskern houdt in dat een artikel dat, materiaal- en/ of constructiefouten vertoont, naar keuze van LivingComfort gratis wordt gerepareerd of vervangen. Een aldus vervangen artikel wordt weer eigendom van LivingComfort.
  • De klant moet uiterlijk binnen 8 weken na het constateren van een gebrek aan het artikel, beroep doen op de garantie, bij gebreke waarvan de garantie vervalt.
  • Buiten de garantie vallen gebreken aan artikelen, die zijn ontstaan als gevolg van normale slijtage of door enige van buitenaf komende oorzaak. Bij gebruik dat in redelijkheid niet als ‘normaal gebruik' kan gelden, kan ook geen beroep op de garantie worden gedaan. Op het doek van de matrashoes en de ClimaBest Protector kunnen vezelpropjes ontstaan. Deze propjes hebben geen negatieve invloed op de werking van het doek, het ligcomfort en de levensduur. Het ontstaan van de propjes betreft een normale slijtage.
  • Geen recht op garantie bestaat, indien het artikel verkeerd of onzorgvuldig is gebruikt. Of zonder toestemming van Select Comfort enig (herstel)werkzaamheden of wijzigingen aan het artikel zijn verricht c.q. aangebracht, tenzij deze werkzaamheden of wijzigingen inherent zijn aan het in gebruik nemen van het artikel.
  • Op producten die niet rechtstreeks bij Select Comfort zijn gekocht kunnen wij geen garantie bieden, met name omdat wij bij deze producten niet kunnen nagaan of deze conform onze voorschriften zijn opgeslagen en vervoerd en of u juist en volledig bent geïnformeerd over de eigenschappen en het gebruik van het product.
  • Schade door oneigenlijk gebruik, het inklinken van de afdeklagen met minder dan twee centimeter en afname van de oorspronkelijke stramheid van het interieur tot 20% vallen niet onder de garantie.
  • Indien LivingComfort onder de garantie materiaal- en/of constructiefouten heeft laten repareren of het desbetreffende artikel heeft vervangen, is zij terzake van haar verplichtingen jegens de klant volledig gekweten. De klant kan op grond van de gebleken materiaal- en/of constructiefouten geen ontbinding van de overeenkomst vorderen, tenzij in redelijkheid van de klant niet kan worden verwacht dat de overeenkomst in stand blijft. Bij ontbinding heeft de klant geen recht op schadevergoeding.
  • Direct nadat u uw ophaal- of omruilopdracht aan ons heeft verzonden, ontvangt u op het door u opgegeven e-mail adres onze schriftelijke bevestiging. Mocht deze bevestiging u niet onmiddellijk bereiken maak hiervan dan ter stond melding.
  • Indien producten worden gerepareerd of vervangen tijdens de garantieperiode, wordt de oorspronkelijke garantieperiode niet verlengd.
  • Een garantieclaim wordt onmiddellijk door ons in behandeling genomen nadat wij van u de complete en onderbouwde melding hebben ontvangen. Van uw melding ontvangt u direct per E-mail een bevestiging. Mocht deze bevestiging u niet bereiken neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Voor een nadere onderbouwing van uw garantieclaim kunnen wij u uitnodigen beeldmateriaal aan ons op te sturen. Voor het melden van een garantie klikt u op "klantenservice" op de menubalk en daarna op "garantie melden".

Handzame milieuvriendelijke matrasverpakking

Matrassen zijn vaak groot en onhandig om te vervoeren. Het verplaatsen van het matras naar de gewenste locatie kan dan nogal eens problemen opleveren. Met de AllProtect matrasverpakking van LivingComfort is dit verleden tijd. Uw matras wordt namelijk in een handzame kartonnen doos verpakt.

De 3 AllProtect Voordelen: 

  • De beste bescherming tijdens opslag en transport
  • Thuis eenvoudig te hanteren, ook door 1 persoon
  • Houdt rekening met het milieu

LivingComfort Zorgplan - Nu en in de toekomst

Bestel een Energy+ en/of MediActive product (bijvoorbeeld een matras, bedbodem of kussen) of ClimaBest boxspring en u koopt in plaats daarvan een LivingComfort cadeaubon van dezelfde waarde. De door u bestelde goederen leveren wij dan gratis.

De cadeaubon is niet persoonsgebonden en kent geen vervaldatum. De bon gebruikt u voor de aanschaf van een PerfectCare boxspring. Dat kan nu zijn of over 10 of 20 jaar. De boxspring kan voor uzelf zijn maar ook voor een familielid of bekende. Hierin bent u vrij. Immers het betreft een cadeaubon die u aan iedereen kunt schenken.

Algemene voorwaarden.

De LivingComfort cadeaubon voorwaarden zijn van toepassing op door The Select Company Company B.V. ("LivingComfort") uitgegeven cadeaubonnen in het kader van het LivingComfort zorgplan. Door gebruik te maken van een LivingComfort cadeaubon aanvaardt u deze cadeaubon voorwaarden en verbindt u zich ertoe deze na te leven.
  • Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle door LivingComfort uitgegeven cadeaubonnen die worden verkocht door LivingComfort.
  • Iedere cadeaubon is voorzien van een uniek nummer en kan eenmalig worden ingewisseld. U dient de cadeaubon zorgvuldig te bewaren. In geval van diefstal (waaronder tevens begrepen het gebruik door onbevoegde derden) of verlies dient u zich onmiddellijk te melden bij de klantenservice van LivingComfort. Alleen een originele cadeaubon kan worden gebruikt en dient op verzoek aan LivingComfort te worden verstrekt. Bij verlies of diefstal vervalt in principe de geldigheid van de cadeaubon. De klantenservice van LivingComfort neemt hierin de eindbeslissing die niet ter discussie kan worden gesteld.
  • Om een cadeaubon te verzilveren dient u zich te wenden tot de klantenservice van LivingComfort.
  • De aard en waarde en/of eventueel toepasselijke overige specifieke gebruiksvoorwaarden vindt u in de uitingen op de cadeaubon. Aan de cadeaubon is geen geldigheidsduur verbonden.  
  • Cadeaubonnen uitgegeven door LivingComfort zijn uitsluitend inwisselbaar terzake van aankopen van een PerfectCare boxspring tot maximaal E 1.500,- van de aanschafwaarde van een 1-persoonsuitvoering of E 3.000,- van de aanschafwaarde van een 2-persoonsuitvoering.
  • De cadeaubon is niet in te wisselen voor andere door LivingComfort aangeboden producten en diensten.  
  • Cadeaubonnen kunnen ook voor openstaande bestellingen gebruikt worden.  
  • Cadeaubonnen of restwaarde ervan zijn niet inwisselbaar voor geld. De restwaarde van de cadeaubon kan worden gebruikt voor volgende bestellingen.  
  • Het verschil tussen het totaalbedrag van de bestelling en de waarde van de gebruikte cadeaubon dient betaald te worden met één van de volgende betaalmethoden: creditcard, bankoverschrijving, iDEAL, onder rembours of pinbetaling. 
  • Het is niet toegestaan de werking van een cadeaubon te wijzigen, te vervalsen, te ondermijnen of anderszins aan te tasten.   
  • Iedere (poging tot) fraude of andere niet toegestane handeling wordt geregistreerd en leidt ertoe dat het gebruik van cadeaubonnen wordt ontzegd.  
  • Het is niet toegestaan cadeaubonnen op welke wijze ook te gebruiken voor commerciële doeleinden en/of andere doeleinden dan waarvoor deze zijn uitgegeven.  
  • De cadeaubon voorwaarden kunnen van tijd tot tijd worden gewijzigd. Wij raden u aan om de cadeaubon voorwaarden telkens voor het gebruik van de cadeaubon(nen) te raadplegen. Blijft u na ingaan van de wijzigingen cadeaubonnen gebruiken, dan aanvaardt u daarmee de gewijzigde cadeaubon voorwaarden. 
  • Hebt u vragen of opmerkingen over het gebruik van de LivingComfort cadeaubon of problemen bij het inwisselen laat ons dit dan zo spoedig mogelijk weten door contact op te nemen met onze klantenservice. LivingComfort zal u dan zo snel als mogelijk helpen.
 
Mail deze site naar mijzelf
E-mailadres
Boxspring 365