Bestelling ophalen en omruilen

 
"Het laten ophalen of omruilen van producten wordt snel en kosteloos voor u geregeld. Om dit proces voor u zo makkelijk mogelijk te laten verlopen hebben wij van u een aantal gegevens nodig. Ik nodig u uit gebruik te maken van onderstaande korte vragenlijst. Indien u hierbij ondersteuning wenst, dan kunt u ons bellen op NL: 030 2040608 of BE: 03 2896841. Wij helpen u graag op weg." Lysanne Baudet - Manager Customer Services
 
 

In geval van een retourzending stellen wij uw mening op prijs. Hoewel u daartoe niet verplicht bent, verzoeken wij u uw reden te vermelden waarom u van de koop afziet. Op deze manier helpt u ons onze producten en dienstverlening te verbeteren.

Ervaring van een Living Comfort klant met het ophalen & omruilen

ophalen boxspring

Let op! Indien u ook uw matras retourneert nemen we gelijk kleingoed bestellingen mee in de retourophaling. Onder kleingoed verstaan we:

  • Kussens
  • Dekbedden
  • Liefdesbrug
  • ClimaBest Protector

Meld uw ophaling of omruiling

Omruil- / Ophaal-formulier

Geslacht:

*

*

 *

 *

*

*

Nadat wij bovenstaande gegevens van u hebben ontvangen wordt het ophalen of omruilen voor u in werking gezet. Binnen 1 werkdag nemen wij telefonisch contact met u op voor de definitieve ophaal- of omruildatum.

LET OP! Het terugsturen van kleingoed moet ook aangemeld worden via het ophaalformulier-/omruilformulier. Deze producten worden niet door ons opgehaald maar kunt u zelf gratis versturen naar:

The Select Comfort Company B.V.
Antwoordnummer 1641
8440 WB Noordwold (NL)

Let op: Alle producten die bij u thuis worden opgehaald of omgeruild dienen apart in de originele plastic verpakking bij de voordeur van uw woning klaar te staan op het moment dat de chauffeur zich bij u meldt.

 
Mail deze site naar mijzelf
E-mailadres
Boxspring 365